Liseberg<3 klockan en nu 06.55

Då somnade man igår ( fredag) vid elva för att sedan gå upp tidigt nästa dag ( LiseBerg)<33 Yay<3

Men efter att ha sovit en timme vknade jag av att bonzet låg i mitt rum :) ( mysigt) :D<3

Men det störde nt mej. utan jag somnade en gång till typ två timmar efter bonzet av att en mygga surrade vid mitt öra hela tiden,, så då la jag mig under täcket med ett litet lufthål som jag kunde andas ur ;DD<3

Sedan sov jag.. Tills jag vaknade nu vid 06.50 o var pigg som en mört :)
det var då jag tog datan :)  för jag tänkte om jag håller mej vaken nu till vi kan åka så kan jag sova tre tmmar i bilen :)  vad tycker ni om den iden?<3  kmt tack :)<3

Saknar dej Twiiiiin!<33 really mux<3
<3

Ha det gött alla!<3  // Alizia

:)<3
Ps har tagit bilden själv :D<33

Kommentarer

Var inte blyga, kommentera! Men kom ihåg att vi skriver för dig så skriv inget dumt. Men du får gärna informera om tävlingar du har :) Men spamma inte. Följ oss gärna på bloglovin'. Puss och kram/ TheTwiins
(Design gjord av fannilomander.blogg.se)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback